anbos  
Home Behandelingen Prijslijst Acties Over ons Contact
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Geschiedenis
Salon ROMA is opgericht in januari 1992. In februari 2000 is de salon overgenomen door de huidige eigenaar en zijn het profiel en de missie van de onderneming veranderd. De eerste vestiging is gevestigd aan de Aagje Dekenlaan 51 in Den Haag. Deze vestiging richt zich voornamelijk op pedicurebehandelingen en is zodoende hiervoor ingericht. In maart 2003 is de tweede vestiging geopend aan de Ter Cappellenstraat 1 in Voorburg. De verbouwing van deze vestiging heeft zo’n anderhalf jaar geduurd, omdat deze vestiging aan het nieuwe concept moest voldoen.

Nieuw concept
In maart 2003 lanceert ROMA het nieuwe concept: ROMA total body and hair care. Voor de lancering van het nieuwe concept is een uitvoerig marktonderzoek voorafgegaan. De conclusies uit het marktonderzoek zijn de basis geweest voor het nieuwe concept.
Individualisering en stress zijn trends die kenmerkend zijn voor de huidige maatschappij. De behoefte aan persoonlijke aandacht en “een moment voor jezelf” groeit daardoor snel. Deze twee factoren zijn gecombineerd in het concept: “total body and hair care ”. ROMA levert met haar gediplomeerd en gekwalificeerd personeel diensten aan voor het complete lichaam en haar. In deze filialen zijn o.a. gevestigd:

Profiel
ROMA is een dienstverlenende onderneming op het gebied van de complete lichaam- en haarverzorging. De dagelijkse leiding valt onder de bedrijfsleiders met ondersteuning van externe experts. Hiermee stelt de onderneming een actieve, markt- en klantgerichte opstelling zeker. ROMA streeft in samenwerking met externe partijen naar een sterkere marktpositie in de regio Haaglanden.

Missie
ROMA is een onderneming die de particuliere markt een compleet pakket kwalitatief hoogwaardige producten en diensten levert, geconcentreerd rond de complete lichaam- en haarverzorging.

Doelstelling
ROMA stelt zich voor de komende jaren tot doel:

  • vergroting van de omzet onder gelijktijdige realisering van een goed rendement;
  • voortgaande verbetering van de prijs/kwaliteitverhoudingen.


Strategie
Om haar doelstellingen te realiseren, hanteert ROMA de volgende strategie:

  • introductie van nieuwe diensten en stimulering van het gebruik van bestaande. Afnemers kunnen uit alternatieven kiezen;
  • verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening onder gelijktijdige beheersing van de kosten;
  • aandacht voor de kwaliteit van medewerkers door een toegesneden human resources-beleid.




Onder voorbehoud van alle rechten.

 
 

Copyright © 2004 - 2005 by Roma · Den Haag · Tel.: 070 - 335 66 60
Contact | Vacatures | Links
Nedstat Basic - Gratis web site statistieken
Eigen homepage website teller